Dotaz ohledne testovani na drogy
Mimi
Dobry vecer
Prosim poradte,vcera se stala me 10lete
dceri bizarní zalezitost a podezirame,ze ji nekdo ve skole podal drogy,vec resi policie ale nemame nic v ruce,je mozne se nechat nekde otestovat I behem sobotniho dopoledne prosim??
Dekuju za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, toxikologie VFN a 1. LF UK na Bojišti v Praze. Mají non stop. Hlavně je teda potřeba zajistit moč, kterou naberete a uložíte do lednice. Nicméně, jestli jste to neudělali, tak bych hádal, že už je pozdě, protože dnes je úterý, po jednorázovém užití většina látek mizí poměrně rychle. Ale jestli věc řeší policie, tak mám dojem, že by vám s tímhle měli pomoci.
Teda taky mě napadlo, že častější bývá, že děti experimentují a způsobí si intoxikaci vědomě. No ale ve věku 10 let může nějaká blbina napadnout kohokoliv, teda hlavně zkuste zůstat ve spojení se svým rozumem a nepanikařte, čím větší panika a zmatek, tím větší dopad na dceru. Rozhodně bych to nezanedbal, asi bych se spojit se školní psycholožkou, případně se nechal někam nasměrovat, kde by se o tom dalo bezpečně mluvit. Protože jedna věc je, co se stalo, ... ale dcera to přežila, počítám že bez zjevných následků, protože ty nezmiňujete, a tak zbývá postarat se o co nejmenší dopad, takže psycholog, poradna, připadně rodinná terapie (zděšení rodiče často napáchají větší paseku než sama situace).
To, co se stalo, se stalo, důležité teď je, co se s tím stane a minimalizovat škody.
MUDr, Jakub Minařík
Kdyby bylo třeba nějak s tím pomoci, napiště, pokusíme se vám pomoci nebo vás nasměrovat na vhodnou poradnu.