Meth s ketaminem
Tony
Dobrý den,
Zkusil jsem kombinaci pervitin a ketamin a je to opravdu kombinace, která stojí za to. Chtěl bych se zeptat jak v těle tyto dvě látky působí a jaká jsou rizika pri kombinování těchto dvou látek?

Odpověděl: Jakub Minařík
Prohledával jsem interakční databáze a obě látky mohou zvýšit krevní tlak, takže rizika existují v podobě hypertenzní krize, což  je ohrožující stav. No asi bych se z toho důvodu kombinaci vyhnul.
Problém s kombinací může být i na úrovni  efektu na psychiku, kombinace halucinogenu a stimulancia může být, podle setu a settingu úplná bomba, ale taky úplnej průser. Takže bych doporučoval být opatrný, Snadno si můžete navodit stav, který bude trvat dlouho a bude vyžadovat psychiatrickou péči.
No zkuste to zvážit, a spíše nekombinovat.
MUDr. Jakub Minařík