Neurol
Malverína
Dobrý den omylem jsem si vzala 0,5 mg Neurolu místo Citalecu přes den , je možné něčím zmírnit účinek , aby se mi nechtělo spát ?
Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za dotaz.
Dávka, kterou jste užila, není vysoká. Jde o omyl, jednorázové užití, a proto předpokládám, že účinek odezní v relativně krátké době v řádu několika málo hodin (odhaduji 4-6 hodin od užití). Ospalost a únava jsou po užití během té doby pochopitelné. Zvýšit bělost a podpořit se v tuto chvíli můžete tím, že se budete hýbat (lehká fyzická aktivita jako chůze, úklid), dáte si vlažnou sprchu, budete v dobře větraných prostorách, dáte si černý čaj nebo kávu, by měly bohatě stačit. Považuji za zcela zbytečné neurol s čímkoli kombinovat nebo uvažovat o něčem takovém, mělo by jít skutečně o pár hodin, po kterých se stav srovná.
Budu ráda, když se ozvete, jak situace dopadla. A kdybyste měla potřebu se v budoucnu ozvat znovu, neváhejte.
S přáním všeho dobrého,
Gabriela Minařík.