Detox
Aničqua
Zdravím,
chtěla bych se zeptat, zda nevíte o nějakém detoxu, kam bych mohla nastoupit před léčbou do TK? Nyní abstinuji 3 měsíce, ale nemám to v sobě ještě úplně vyřešené, tak bych chtěla do komunity. Který detox by mě vzal, když teď neberu? Nebo je nějaká komunita, která přijímá bez detoxu? Díky za nasměrování.

Odpověděl: Amrit Sen
Aničquo zdravím Vás,
díky za důvěru. Je moc fajn, že jste se rozhodla svoji nemoc léčit i to, že držíte, máte můj obdiv a respekt. Nástup na detox a pokračování v léčbě v terapeutické komunitě je třeba synchronizovat, abyste mohla plynule přejít z jednoho do druhého zařízení. Situaci, která se může průběžně měnit, nejlépe znají pracovníci kontaktních center, kteří Vás seznámí s možnostmi i jednotlivými zařízeními, ať už s detoxy, nebo komunitami, zároveň Vám napíší potřebná doporučení a provedou Vás všemi náležitostmi a formalitami, potřebnými k nástupu do léčby. Na postupu a dalším, respektive kdy si v klidu a soukromí sednete a vše proberete, se můžete domluvit jak rovnou osobně, tak telefonicky.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: 605 240 501
každý den v týdnu po celou dobu služby
Web: www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
FB: www.facebook.com/kacko
Inst.: www.instagram.com/kc_sananim/
Nízkoprahové středisko Drop In
Karolíny Světlé 286/18 (vchod z ulice Boršov)
110 00 Praha 1
Telefon: +420 222 221 124
Web: www.dropin.cz/nizkoprahove-stredisko-drop-in-o-p-s/
Provozní doba:
Pondělí-čtvrtek: 9:00-17:30
Pátek: 9:00-16:00
Užitečné odkazy:
www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/detoxifikace.html
www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
Pokud žijete v jiné oblasti, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen