Manžel užívá kokain
Sidonie
Dobrý den,
můj manžel pije a užívá kokain. Vlastně už 15 let pije alkohol a do toho už 4 rok užívá kokain, tak jednou někdy dvakrát za týden.Máme dvě děti 8 a 13 let. Nebývá doma třeba 2 dny, někdy toho mladšího hlídá pod vlivem. Nechodí do práce, pořád mne podezřívá z nevěry.Zkoušel se léčit, zatím neúspěšně. Mám s dětmi odejít, je pro ně lepší když v tom nebudou i když ho mají rádi? Děkuji S.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Sidonie,
díky za dotaz a sdílení.
Chápu, že je pro Vás celá situace už nesmírně vysilující a náročná.
Zkuste navštívit zařízení, které se zabývá poradenstvím pro blízké lidí, kteří jsou ohroženi závislostí. Kromě praktických rad, jak celou situaci řešit, dostanete i Vy velmi potřebnou podporu, abyste celou situaci zvládla, pokud možno co nejlépe. V Praze je to např. Poradna pro rodinu, zde kontakt:
Žitná 1574/51, Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pokud je pro Vás Praha z ruky, napište, jaká města máte poblíž, a my se Vás pokusíme nasměřovat do vhodného zařízení.
Než byste se někam dostala fyzicky, můžete si zkusit přečíst toto: https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Budu Vám držet palce, ať vše dobře dopadne.
Markéta.