Alkohol
Šárka
"Dobrý den, jsem z Karlovarského kraje a postupně omezuji alkohol. Mám problém se spánkem a občas i s úzkostí a s pocením v noci .Nechci zatím osobní návštěvu, jen se poradit anonymně. Jak mám dál postupovat?

Odpověděl: Jakub Minařík
To máte takové predelirantní stavy, to není moc bezpečné. Buď jste popíjela chlapsky a nebo jste citlivější.
No doporučoval bych vysazovat kontrolovaně. Piště si to, kolik dávek alkoholu denně si dáte - dávka je 1pivo, nebo 2dl vína a nebo 0,04 destilátu, jde o celkový součet dávek a každý den 1 dávku vyhoďte.
Doporučoval bych doplnit vitaminy skupiny B (B komplex forte + 3x1 tableta vitaminu B1 - ten je hodně důležitý) pak pijte minerálky, doplňte magnesium (Magne B6 3x1). Nebojte se, vitaminem B se nepředávkujete a jste nejspíše v hlubokém nedostatku. Doporučil bych alkohol na nějakou dobu vynechat úplně.
No můžete klidně znova napsat, pokud budu vědět více, jako kolik toho vypijete, kolik vám je, jestli jste zdravá, ... tak vám mohu poradit lépe.
MUDr. Jakub Minařík
P.s. může se stát, že ta redukce pití půjde ztuha, myslím, ale když si to budete psát, mohla byste to zvládnout.