Prosba o možné určení
Stef
Dobrý den, dcera mé kamarádky měla "přitele", který ji když byli u něj doma dal něco do pití. Ona si pouze pamatuje zcela, že se napila, potom, ze se snažila bránit, ale neubranila a to již ne zcela. Prosím šlo by ještě zjistit, co ji dql do pití? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
K vašemu dotazu: Musel by se nabrat vzorek krve nebo lépe moči, ideálně bezprostředně po užití. Týden a déle od užití už je nepravděpodobné, že by se něco našlo.
Odpovídám jen krátce na to hlavní, na co se ptáte. Ale je jasné, že situace je mnohem složitější. Kdybyste chtěla vy, nebo kamarádka a její dcera, můžete se v této souvislosti obrátit na pomoc.
Přikládám pár kontaktů, které by se mohly hodit:
https://www.116006.cz/ - tel. linka 116 006, ale stojí za to se podívat i na stránky
ProFem - tel. linka 608 222 277
rozcestník Proč jsme to nenahlásili ... i s kontakty.
Jakub