Péčko
Sára
Dobrý den mám otázku beru pervitin od 13 let je mi 38 vunkuji normálně chodím do práce platím nejméně co mám jsem pohodě ale když mám volno mám krátký dlouhy tyneden
tak vzít si to koupit za 2000 jen chci se zeptat co znamená když si to dávám do žilním způsobem mam pocit na me pokožce svědění kůže a vidím bílé šupinky v Pichu jako suchou kůži co to znamená pss nejsem blázen děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Sáro,
díky za Váš dotaz.
Nemyslím si, že byste byla blázen. Pervitin způsobuje dehydrataci a ztrátu kožní vlhkosti, takže kůže může být opravdy vysušená a podrážděná. Někdy se také příměsi v pervitinu nebo látky použité při jeho výrobě mohou dostat do krve a vyvolat svědění nebo vyrážku - tedy alergickou reakci.
Doporučila bych Vám intenzivně myslet na doplňování tekutin, včetně minerálů. Můžete vyzkoušet třeba i rehydratační/iontový roztok např.https://www.lekarna.cz/iontia-30-sacku/?srsltid=AfmBOordiTKGMHN1gAvl0ZNN9emxpS_ZK12DeBF3yulv58NG86IdZxyg
Střídejte místa vpichu, používejte dezinfekci, pravidelně měňte jehly i ostatní materiál. Dbejte na péči o kůži.
Pokud byste potřebovala ještě něco doplnit, určitě napište.
Markéta