Kratom a pervitin
Jaja
Dobrý den, našla jsem doma kratom a pervitin. Syn 18 let. Test na pervitin pozitivní. Jaké testy mam používat , pro jeho kontrolu a jak často? Doporučila jsem terénní službu, ale už nevím jestli to udělá. S pravidelnýma testama souhlasí . Mam strach co bude dál a jak postupovat.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Jajo,
díky za sdílení a dotaz.
Mrzí mě, že se Vaše rodina dostala do této situace, chápu, že je to velmi obtížné.
Co se týče testování přikládám odkaz na článek týkající se tohoto tématu: https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Je dobře, že jste synovi doporučila službu, kterou by mohl vyhledat. Myslím ale, že byste si zasloužila dostat potřebnou podporu i Vy sama. Existují přímo poradny pro blízké lidé, kteří jsou ohroženi závislostí. Případně stačí vyhledat adiktologickou ambulanci/kontaktní centrum. S kolegy byste mohla probrat, jak situaci zvládnout, nastavit jasná pravidla pro společné fungování doma, dostat informace ale i podporu, kterou bezesporu budete určitě potřebovat.
Pokud bych mohla ještě něco doplnit - např. konkrétní zařízení, určitě napište.
Držím palce.
Markéta