Poznám fetaky ve svem okoli
Jarmila
Dobry den, dodávám jeste info, našla jsem opasek a plastové víčko s 2 vyvrtanymi dírkami ve svém okolí domu, a ano, další indicie jsou pohyb zvláštně vypadajících osob a předávání si mezi sebou něčeho. Můj dotaz je, jestli ten opasek a vyvrtané plastové víčko se používají k fetování. Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za doplnění. Jak opasek tak víčko mohou, ale také nemusí, odkazovat na užívání drog. Opasek se může užívat jako provizorní škrtidlo, plastové víčko může být součást něčeho jiného na užívání drog (např. bongu) ... nicméně nic z toho jsem neviděla, a znovu opakuji, že to s užíváním nic společného mít nemusí.
Nicméně to, co z vašich dotazů vnímám, je, že se poslední dobou nejspíš necítíte v místě svého bydliště bezpečně. Je to tak? Pokud ano, pak bych se na vašem místě s podezřením obrátila na policii, hovořila bych o situaci se sousedy, případně se obrátila na městský úřad. Někdy stačí, aby se v místě opakovaně objevila policie, v okolí se začali pohybovat běžně lidé, nebo se vystříhalo křoví.
Je mi jasné, že moje rady mohou být všechny zcela mimo, protože na základě těch pár informací jen hádám řešení. Rozhodně mi přijde ale dobré nezůstávat na podobnou situaci sám, jde o ochranu veřejného prostoru a i váš pocit bezpečí! Proto je dobré otevřeně komunikovat s okolím, městem a policií a v tom bych vás svou odpovědí ráda podpořila.
Budu ráda, když napíšete, jestli se situace nějak vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.