Halucinace po pervitinu
Kajkina
Dobrý den,
cca před měsícem jsem si dala s přítelem pervitin.
Nejsem jeho uživatel, ani přítel ne.
V minulosti jsem pervitin zkoušela, příležitostně, pro zábavu.
Nespala jsem dvě noci.
Druhou noc jsem si prožila peklo.
Leželi jsme, přítel asi spal. Ale já jsem poté začala slyšet, jak s někým mluví, potichu.
Bavil se s nějakou slečnou o tom, že se mnou už ho to nebaví a že ji miluje.
Říkal ji, ať pořád mluví, otočil se ke mně a já slyšela i tu slečnu. Proč neodejdu, když to vím.
Slyšela jsem tu slečnu ve vedlejší místnosti chodit, potom pustila hudbu.
Čekali, že se seberu a odejdu.
Myslím, že měl v uchu sluchátko a když si lehl blízko mě, slyšela jsem ji.
Poprosila jsem ho o sklenici vody.
Šel tedy do kuchyně a když začal točit vodu, uslyšela jsem i ženský smích.
Říkal ji, ať jdou na záchod. A on tam vážně šel.
Ráno, když jsme vstali, pořád s někým mluvil, smál se. Já jsem to nevydržela a odešla jsem.
Tuším, že to mohly být halucinace.
Ale bylo to tak opravdové. Cítila jsem, jak se zatíná, když vedle mě ležel a smál se.
Slyšela jsem zřetelně ženin smích.
A to, že řekl, že půjdou na záchod...a potom tam vážně šel?
Snažím se uklidňovat tím, kdo by s ním byl takhle celou noc vzhůru.
Navíc, užívám antipsychotika a něco dost podobného se mi stalo s bývalým manželem v minulosti.
Kromě téhle noci jsem byla spokojená, přítel se ke mně a mým dětem chová vždy hezky a chtěl s námi bydlet, zařizoval pokoj.
Prosím o názor třetí strany.
Dodnes nevím, co byla nebo nebyla pravda.
Děkuji.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kajkino,
děkujeme za sdílení a dotaz. Nejsme si jistá, zda jsem Vám schopna říci, co byla nebo nebyla pravda. Bylo by dobré se případně pobavit o tom s partnerem. Pokud se k Vám chová hezky a plánujete budoucnost, tak by jste i v tomto měli být k sobě otevření. Nejsem si jistá, jak nyní Váš stav vypadá po této době. Pokud by měly přetrvávat nějaké halucinace, určitě se obraťte na svého psychiatra. Sama asi cítíte, že pro Vás užívání drog není vhodné. Užíváte antipsychotika a je potřeba zdržet se užívání látek nealkoholových drog či alkoholu, které naopak jdou proti léčbě a více Vás destabilizují po psychické stránce.
Snad takto postačuje, případně se ozvěte a rádi Vám zodpovíme další dotaz.
Držím palce
HS