Smaží,miluju ho,ale jak mu mám pomoct??
Bříza
Ahoj,tady Veronika.Je mi 17 a mám kluka,asi 1,5 roku smaží.Ze začátku mi to vůbec nevadilo,protože já jsem si taky ujížděla.Postupem času mi všichni jeho známí začali říkat,ať mu domluvím,že už to není normální-nechodí do školy,všechno mu je jedno,nejí...já to znám,mám taky ňáký zkušenosti,ale dostala jsem se z toho sama.Až bude mít problémy s nosní přepážkou,bude si muset stejně jednou začít píchat.Perník nebere jenom víkendově,ale už i v tejdnu.To já nechci.Jak ho mám přinutit nebo mu domluvit,aby tolik nekrojil.Prosim poraďťe mi.Dík

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Veroniko, nedivim se tvému naštvání... Možná hledáš i odpovědi a rady které ani neexistují. Vzpomeň jaké to bylo, když ty jsi brala a "měla vše pod kontrolou" a ostatní "chytráci" radili.... Žádná kouzelná přesvědčovací kouzelná věta bohužel neexistuje. Při čtení tvého příběhu mě napádá, že Tě tvůj přítel drží pěkně v šachu tím vyhrožováním a že si bereš na svoje triko něco co Ti nenáleží. Tím nám na mysli tu vinu.... Ale co s tím? Asi Ti nezbyde než si stát tvrdě na svých požadavcích, z nich neustoupit a nechat přítele, ať si vybere... Jestli mu na tobě opravdu záleží... Určitě to ale nebude nic jednoduchého. Proto přeji hodně sil a odvahy, ať vše dobře dopadne. Hezký den