kodovani
black
preju hezkej den,, chtel jsem se zeptat...kamos mi rikal ze pokud chci chodit do K-centra,tak se tam semnou vyplni prvne nejakej dotaznik a dostanu nejakej kod.A prave s toho mam trosku obavu aby nebyl zneuzit treba fizlama nebo nejak jinak. Diky moc za vyjasneni

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je pravda, že dotazník se u nás vyplňuje a kód taky dáváme, ale rozhodně to není povinné a většinou, pokud si to klient nepřeje, se tak neděje hned při první návštěvě. Při té se obvykle spíš dozvíte vše potřebné o chodu Kontaktního centra, o službách, které nabízíme a o pravidlech, která zde fungují. Také se vás asi budeme ptát, co byste od nás potřeboval a jaká je Vaše představa o spolupráci s námi. Rozhodně nám ale nemusíte říkat víc než sám chcete. Máme dost klientů, kteří nemají kód i několik let, co sem docházejí. Většina ale s námi vyplní tzv. in-come, ve kterém jsou základní údaje o vaší sociální situaci (vzdělání, práce,...), zdravotních problémech a drogové kariéře. Nikde ale není napsané Vaše jméno, kód se skládá jen z písmen a číslic. Slouží nám k lepší orientaci, abychom věděli, že např. člověk s tím a tím kódem u nás byl před dvěma lety apod. Ale jak říkám, to že nemáte kód, neznamená, že byste měl nějaké nevýhody (snad jen kromě půjčování injekčního materiálu na dluh). Doufám tedy, že jsem rozptýlila vaše obavy a odhodláte se k nám přijít. Že bysme nějaké údaje dávali policii je už úplně vyloučené. Máme status zdtavotnického zařízení a jako takové jsme vázáni mlčenlivostí o záležitostech našich klientů. kromě toho jsme zařízení anonymní. Těším se tedy na Vaši návštěvu, za K-centrum Jana Justinová