--tomas harant
nute
je to opravdu moc tezky..nebo jsem mozna srab a slaboch:-(nejde mi to... Nevite o necem jinem nez sananim na vltavsky?Chodi tam kamos,mysli si tam o me ze jsem cista,nemuzou me takle videt..Navic musim pracovat abych mela nejaky penize a to by slo tezko kdyz bych 7 hodin stravila tam.A hlavne bych to proste nedokazala..Ja uz nevim..asi na to proste nemam.Sla bych uz snad i na leceni,ale to nejde..A nejakej detox?To si to muzu protrpet doma(=u kamose)...Uz opravdu nevim..a tolik moc jsem chtela zkoncit,ale asi meli pravdu kdyz rikali ze to nezvladnu:-(......nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Vás Nute, teď trochu přemýšlím, co pro Vás ještě můžeme udělat. Píšete, že je teď Vaše situace těžká...určitě máte pravdu. Začátky abstinence jsou vždycky těžké a já Vám nebudu tvrdit opak. Ovšem braní drog holt tyto rizika nese a pokud chcete přestat, tak bez vynaloženého úsilí to prostě nejde. Zkuste ještě jednou zvážit, jak moc teď chcete abstinovat a co všechno pro to chcete udělat. Myslím si, že obtížné to bude vždycky...tomu se nevyhnete. Pokud máte obavy, že ztratíte práci, kvůli nástupu do léčby, můžu Vás ujistit, že když budete dál brát, přijdete o ni časem tak jako tak. Tajit braní drog v zaměstnání jde taky jen do určité míry. Další řešení je opravdu jen na Vás, máte to plně ve svých rukou. Držím Vám palce, aby Vaše rozhodnutí bylo opravdu takové, jaké ho chcete a klidně se zase ozvěte :-) PS: Ten telefon do stacionáře nezahazujte (220 803 130). Mimochodem tam probíhají tzv. motivační skupiny pro lidi, kteří řeší takovou situaci, v které jste zrovna Vy.