pervitin
biba
Našla som vašu stránku, ak viete poradiť niečo podobné na Slovenskzu prosím o kontakt. Aj tak sa spýtam, dcéra brala nejakú dobu pervitin, boli sme viackrát v psychologickej poradni, kde nám poradili zatiaľ testovať. Myslíte, že stačí len tento postup?

Odpověděl: Pavel Kubů
Na adrese www.drogy.sk najdete online poradnu provozovanou slovenskýmy odborníky na problematiku prevence a léčby závislostí. K Vaší otázce mohu jen poznamenat, že užití (byť opakované) i drogy se závislostním potenciálem, jako má pervitin, ještě zdaleka neznamená, že jedinec se na droze stane závislým. Předpokládám, že v psychologické poradně byla Vaše dcera podrobně vyšetřena. Skutečnost, že Vám bylo doporučeno pouze kontrolovat, zda dcera nepokračuje v konzumaci pervitinu, mi napovídá, že pravděpodobně se v jejím případě jednalo o opakovaný experiment. V takovém případě skutečně není zapotřebí podstupovat žádné léčení, experimentátor je většinou schopen dodržet abstinenci. Otázkou však zůstává jak pravidelné konroly moči ovlivňily a ovlivňují váš vztah rodič-dospívající dítě. Na tu Vám ale bohužel prostřednictvím internetu nelze odpovědět.