Potřebuju poradit
Ivik
Dobrý den můj manžel pije ve velké míře pivo což už mu žloutnou oči a nechce si přiznat že je alkoholik a nechce se jít léčit potřebuju prosím poradit prosím strašně se o něj bojim

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Iviku,
děkujeme za ozvání se. Chápu Vaši obtížnou situaci. Doporučuji Vám zkusit s manželem promluvit o Vašich obavách. Zkuste mu navrhnout, zda by nechtěl zajít na preventivní zdravotní prohlídku, kde by mu lékař mohl říci nezávisle, jak to s ním vypadá. Důležitá ke změně je jeho vlastní motivace a dobrovolnost.  Pravděpodobně se může stát, že nebude chtít o tom s Vámi mluvit a o ničem slyšet. V tom případě je možné se obrátit na odborníky sama a a celou situaci probrat osobně. Kolegové Vám poskytnou podporu a případně další informace o možnostech, jak můžete dál postupovat. Je potřeba se telefonicky domluvit na osobní návštěvě.
Pokud jste z Prahy nebo ji máte blízko, můžete se obrátit zde:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
TELEFONNÍ KONTAKT:
+420 284 824 234
+420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
V případě, že žijete dál od Prahy, napište okres, odkud jste a můžeme Vám dát kontakty.
Snad Vám tyto informace pomohou. Budu držet palce.
HS