Kratom
Michal
Prosím o radu, přítelkyně užívá kratom, mohu mít pozitivní test na kratom jestliže se s přítelkyní líbáme a nebo provozujeme nechráněný pohlavní styk nebo orální styk? Sám absolutně kratom neužívám moc Vám děkuji za odpověď!!!

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Michale,
je velmi nepravděpodobné, že byste měl pozitivní testy na kratom, pokud ho sám neužíváte. Zkuste však
s přítelkyní promluvit o jejím užívání kratomu a jeho rizících. Není to tak neškodná látka, jak na první pohled vypadá. Kratom obsahuje řadu psychaktivních látek, tedy látek, které ovlivňují psychiku a mění lidské vnímání.Svým účinkem  je velmi podobný opioidům a vyvolává posléze podobné závislostní onemocnění a odvykací stavy jako např. heroin. V poslední době máme čím dál více klientů, kteří mají potíže způsobené užíváním kratomu a z mého pohledu je rozhodně lepší se tomuto vyhnout.
Pokud by přítelkyně potřebovala pomoci, může se obrátit na naší poradnu a pokusíme se jí předat i případné kontakty na odborná zařízení v blízkosti bydliště.
Za poradnu
HS