Alkohol
Elvíra
Dobrý den, jsem kvartální alkoholička a chtěla bych se tohoto problému zbavit. Nechci do léčebny. Konzultovala jsem svou situaci s Peer terapeutem a ten mi doporučil psychologa. Zároveň také nějakou terapeutickou skupinu. Jsem z Prahy, můžete mi prosím nějakou takovou skupinu doporučit? Bohužel se mi nedaří nikde nalézt. Moc děkuji. Elvíra.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Elvíro,
děkujeme za dotaz a ráda Vám poskytnu odkazy na léčebná zařízení. Kromě telefonu přidávám i odkazy pro více informací na příslušné stránky daného zařízení. Většinou je vhodnější si telefonicky domluvit první kontakt.
V rámci SANANIM z.ú., poskytuje odbornou pomoc včetně skupinové terapie Adiktologická ambulance, Žitná 51, Praha 1, tel. 724 521 913; mail klinika@sananim.cz,
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/kontakty/
Centrum ALMA z.ú., Adiktologické služby U Uranie 1414/4, Praha 7, tel. 266 317 404 nebo 774 490 789
https://centrum-alma.cz/skupiny/
Denni psychoterapeutické sanantorium " Ondřejov" s.r.o., Klánova 300/62, Praha 4
mail: recepce@ondrejov.cz tel. 221 633 612, 775 707 289
https://ondrejov.cz/lecba-zavislosti/skupinove-terapie/motivacni-skupina
Klinika Adiktologie při VFN, kde funguje ambulance pro alkoholové závislosti, Apolinářská 4, Praha 2;
tel 224 968 214
https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/klinika-adiktologie/odborne-ambulance/
Adiktologická a AT ambulance DROP IN s.r.o.,
má dvě pracoviště na Praze 10 a na Praze 12, zde dávám tedy odkaz na jejich stránky k nahlédnutí
https://www.dropin.cz/adiktologicka-a-at-ambulance-drop-in-s-r-o/
Existují i možnost docházky na skupiny Anonymních alkoholiků, které jako svépomocné skupiny nabízejí pravidelné mítinky. Fungují po celé republice včetně Prahy a můžete jim volat na tel.734 620 830 nebo se podívat na stránky pro více info  https://wwws.anonymnialkoholici.cz/kontakt/aa-v-cesku/
Snad využijete tedy výše uvedených odkazů a podaří se Vám nastoupit cestu léčby.
Držím palce
HS