!!Urgentní, možná život ohrožující !!Nečistota při aplikaci
zivotem a lidma zklamany
Dobrý den, mám dotaz ohledně inj. aplikaci, kamarád nasypal per. do inzul, plaval tam kousíček látky, jakoby žmolek např. z mikiny byl malinký takže to přes tu jehlu pravděpodobně prošlo, dle mé úvahy je to asi nějaká syntetická látka která se jen tak v oběhu nerozpustí a ještě takového charakteru, že nevím aby to nemohlo způsobit infarkt, případně mrtvici, nebo podobný zdravotní problém. Přemýšlel jsem jestli by neměl i k doktorovi, zda je to odhalitelné a třeba vytáhnout, nebo je pravděpodobnost že by to nějaké zdravotní problémy zpusobilo malý nebo zanedbatelný. Prosím o odpověď. Děkuji Vám.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Životem a lidma zklamany,
díky za dotaz.
Pervitin může často obsahovat spoustu různých látek, kterou se droga "ředí". Často jsou to právě takové látky, které se nerozpouští. Tyto částečky se mohou ukládat různé po těle a způsobovat komplikace. Proto je třeba, pokud už člověk užívá injekčně, aby používal filtry. Často se to mezi uživateli demonizuje, mají pocit, že přichází o něco důležitého z drogy. Opak je ale pravdou.
Váš kamarád by pravděpodobně u lékaře nic nezjistil. Žmolek by se nenašel. Doporučte mu, ať používá filtry. Může je získat v nejbližším kontaktním centru. Dejte vědět pokud byste potřeboval ještě něco doplnit.
Markéta