pervitin
adios
co když mám po několikatém vpichu do stejného místa hodně tmavou kuži a ta žíla nejde vidět jako předtím chtěl bych ze zeptat co stím mám dělat popřípadě za jak dlouho to zmizí předem děkuju za odpověd

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Adios,
děkuji za Váš dotaz. Opakovanou aplikací do jednoho místa mohou vznikat jak pigmentové změny na kůži, tak problémy s nahmatáním a viditelností žil, přesně jak popisujete. Pokud užíváte injekčně, tak s každou dávkou narušujete jak povrch kůže, tak stěnu žíly, kde se vytvářejí jizvy. Tyto jizvy mohou způsobovat jak pigmentové změny na kůži (tmavá místa co popisujete), tak špatné hledání žil. Žilky jsou slabější, častěji praskají, nevydrží takový nápor.
Ideálním řešením je přestat užívavat injekčně. Zkuste zvolit jiný způsob aplikace, pokud by se Vám nedařilo s užíváním přestat úplně. Ideální by byly např. kapsle.
Můžete vyzkoušet také různé doplňky na podporu cévní stěny, každopádně pokud budete stále užívat injekčně, obtíže nevymizí.
Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, tak napiště.
Markéta