Chci darovat vajíčka ale beru antabus
Niki
Dobrý den ,jsem teď v situaci že budu mít soudne ambulantní léčbu a budu muset brát antabus ale jsem ve špatně situaci finanční a potřebuju chodit darovat vajíčka a nevím jestli to bude vadit při aplikaci těch hormonů ...děkuju

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Niki,
děkujeme za dotaz.
Bohužel takto přes internet bez dalších informací nelze předem určit, zda budete moct darovat vajíčka. Nevím, jak dloho aktuálně abstinujete a v jakém jste zdravotním stavu. Užívání alkoholu a drog je kontraindikací k darování vajíček. Darováná vajíček obnáší také řadu vyšetření: vstupní anamnestický pohovor, gynekologické vyšetření a odběr krve na další vyšetření. Bylo by vhodné vše konzultovat na klinice, kde chctete darovat vajíčka a nezatajovat žádné informace o Vás.
K darování vajíček musíte dále splňovat: žádná geneticky podmíněná onemocnění, negativní testy na sexuálně přenosné nemoci: HIV, žloutenka B a C, syfilis. Dárkyně také nesmí mít závážné psychické poruchy a nesmí pravidelně užívat alkohol nebo drogy (včetně THC).
Stačí takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová