Extáza do analu
Rado
Dobrý deň,
v jednom z Vašich časopisov som čítal o aplikácii drog do análneho otvoru.
Ide vraj o bezpečnejšiu cestu ako drogu snupat či si pichnúť
Extázu si dám tak 2x do roka a som si vedomý rizík a všetko s tým spojené
Zaujímalo by ma ak má extáza xy mg MDMA čo sa dá zistiť testom tak aj ju človek prehltne ide do žalúdku kde možno sa mýlim tak sa časť stratí? Nástup účinku je po nejakom čase
Ak si ju človek sa do análneho otvoru tak vraj nástup je skoro hneď kvôli sliznici a tam sa časť nestratí?
Ide mi o to že pri aplikácii cez ústa je človek plus mínus zvyknutý že dám si jedno koleso a som v pohode
Cez análny otvor to môže byť už silnejšie?
Nejde mi o návod na užívanie drog
Len ma zaujima či je to fakt že cez análny otvor sa nestratí účinná látka ako je tomu cez žalúdok
Vdaka

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Rado,
díky za Váš dotaz. Nevím, jestli Vašemu dotazu správně rozumím. Účinná látka v extázi zůstane vždy stejná bez ohledu na způsob aplikace. Při rektální aplikaci se látka obvykle rychleji vstřebá do krevního řečiště než orální cestou, proto i nástup účinku bývá rychlejší. Obvykle také stačí menší dávka než při orálním užití. Ztrátou účinné látky asi myslíte, že by se dávka nevstřebala celá? Zde záleží, zda je látka aplikována celá nebo unikne při aplikaci a také, jak si s ní tělo poradí. Je to srozumitelné?
Důležité je také upozornit na rizika rektální aplikace, kde je sliznice citlivější. Je zde vyšší riziko vzniku krvácení či vstupu infekčních onemocnění.
Odpovídám Vám na to, na co se ptáte?
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem, Nikol Spůrová