LSD
Alice
Párkrát jsem v krátkém časovém období vzala LSD. Bohužel i po dvou měsících mám stále větší pocit, že se vracím do jednoho ze stavů, co jsem zažila pod vlivem. Dost mě to omezuje v normálním fungování, jsem z toho hodně ve stresu, ničí mi to schopnost komunikace s kamarádkou. Jsou to převážně fyzické projevy, které mě natolik rozhodí, že nejsem pak schopná normálně komunikovat a mám pak potřebu si to dát znovu, protože mi na tom bylo líp. Nevím co mám dělat, ty stavy byly první pár minut denně, teď drží i celé hodiny. Jsou to hodně nepříjemné stavy. Bolest hlavy, pálení v ústech, nose, uších, bušení srdce, hluboké dýchání, bolest ve svalech, pocit, že nechci být v tom těle, že je tělo stále pod vlivem té látky. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Alice,
díky za Váš dotaz.
Popisujete potíže, které se znovu objevují po užití LDS s delším odstupem. Pokud tyto Vaše potíže přetrvávají s delším časovým odstupem a v různé intenzitě se vracejí je určitě na místě vyhledat odbornou pomoc. Můžete se obrátit na některou z adiktologických ambulancí, ve kterých pracují terapeuti a lékaři s odborností na návykové látky. Můžete zde celou situaci probrat, i to co se Vám aktuálně děje a také Vám mohou kolegové pomoci odhalit případné psychické potíže, které mohly být tímto badtripem vyprovokovány a poskytnout k tomu vhodné intervence.
Kontkaty můžete vyhledat např. zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Také existuje síť odborníků pro integraci psychedelické zkušenosti, která funguje pod Českou psychedelickou společností. Na jejich stránkách se také dozvíte více informací o badtripu, cestách k jeho zvládnutí a další informace.
https://prostorintegrace.cz/
Stačí takto? Přeji, ať je Vám brzy lépe! Klidně ještě napište pokud potřebujete!
S pozdravem,
Nikol Spůrová