co dělat
Tomáš
Hezký den,
mám 18 letého syna studenta VŠ, je inteligentní, ale velký introvert a lidově bych řekl trochu podivín.
Studuje na VŠ a proto mu dávám peníze na kolej, jídlo i na kapesné.
Přišel jsem ovšem na to, že si objednává z Portugalska léky. Konkrétně jde o: Casodex 150
Estrofem tbl.
Nechce mi řict co to je, na co to je, ale objednává si každý měsíc. Dává za to asi 2000 Kč.
Prosím o informace o těchto lécích, o radu apod...
Může to souviset i s tím, že mám podezření, že se cítí být trans.... Ale odmímát mi k tomu cokoliv sdělit. Moc a moc děkuji za pomoc a radu.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Tomáši,
děkujeme za Váš dotaz. Zajímá Vás k čemu slouží léky, které jste našel u Vašeho syna. Casodex 150 patří do skupiny léků, které ovlivňují mužské hormony. Estrofem naopak ovlivňují ženské hormony. Bohužel takto přes internet bez dalších informací nedokážeme přesně určit k čemu konkrétně je užívá Váš syn. Určitě by to mohlo souviset s Vaším podezřením, že se cítí být tras osoba. Bylo by ideální se synem o tom v klidu bez hodnocení promluvit. Spíše ve smyslu, že o něho máte zájem a starost. Píšete, že bývá introvert. Téma sexuality může být pro něho samotného velmi citlivé a obtížné téma.
Nevím, kolik máte o tomto informací. Naše organizace se zaměřuje na osoby a jejich blízké, kteří se potýkají se závislostní problematikou, proto Vám pro více informací zasílám odkaz na organizaci, která se touto tématikou zabývá. Organizují např. i skupiny pro rodiče. Věřím, že Vám poskytnou dostatek adekvátních informací.
https://jsmetransparent.cz/
Stačí takto? Neváhejte nám znovu napsat, pokud potřebujete.
Držím Vám palce!
S pozdravem, Nikol Spůrová