Problémy se zilami
Angelika
Dobrý den,chci se zeptat,kde je problém,když při aplikaci pervitinu žíly pálí, následně okolo ní zcervena a bohužel někdy,což je teď pořád,nemohu vůbec najít žádnou zilu. Stáhnu si to gumou, ale nevyleze mi žádná. Jakým způsobem docílím toho,aby se žíly znovu zviditelnily. Nebo jak správně o ně pečovat. Děkuji vám za odpověď. Angelika

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Angeliko,
díky za Váš dotaz.
Nevím jak dlouho užíváte injekčně, každopádně, čím déle člověk užívá, tím více se žíly poškozují. Poškozuje se jejich stěna, tím se zhoršuje jejich funkce.
To pálení, které popisujete může mít více důvodů.. Jak jsem psala, stěny žil mohou být již poškozené, pokud Vám žíla nejde pořádně najít a spěcháte - můžete aplikovat mimo nebo žilka praskne, což může způsobovat začervenání.
Nejlepší by bylo s užívánim přestat, pokud ne úplně, tak alespoň injekčně. Zkuste jinou formu aplikace např. kapsle. Nic Vašim žilám neprospěje víc a pokud bude užívat nadále, problémy se budou jen zhoršovat.
Zkuste navštívit nejbližší kontaktní centrum, kde Vám poradí obsáhleji.
Držím palce, ať je lépe.
Kdyby cokoli, tak napište.
Markéta