39 hodin
Kena
Chetel jsem se zeptat mel jsem patek kolem 17 hodiny pervitin asi nebyl kvalitni nyl mokry po 39 hodinach jsem jel autem policejni hlidka mi udelala test z potu kde jsem byl pozitivni jel jsem na krev a moc druhy den jsem si koupil i ja test na moc a uz jsem byl negativni kolik myslite ze muzu mit krvi

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Keno,
díky za Váš dotaz.
Kolik máte v krvi, Vám nikdo není schopen říct ani odhadem. S jistotou to ví pouze laboratorní vyšetření.
To jak rychle tělo drogu metabolizuje zívisí na mnoha faktorech - četnost užívání, čistota látky, užívané množství, metabolismus člověka, věk, pohlaví....
V ČR se jako  člověk nezpůsobilý  řízení motorového vozidla, ten, který má v krevním séru hladinu (v případě pervitinu) 150 ng/ml Methamfetaminu /150 ng/ml Amfetaminu. Tudíž, musíte mít hladinu těchto látek nižší.
Pokud byste potřeboval právní poradenství nebo odpověď rozšířit, doporučuji: https://poradna.asociace.org/ mají i webovou poradnu, která funguje na podobném principu jako naše.
Budu držet palce, ať všechno dobře dopadne.
Kdybyste ještě cokoliv potřeboval, tak napište.
Markéta