Nezvládám dokřupy
Jana1234
Dobrý den už čtyři dny nespím a přes den je mi zle a motá se mi hlava apod. Může mi z toho přeskočit? Jsem občasný uživatel (pervitin) . Jsem v 8. měsíci těhotenství

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Jano1234,
děkujeme za Váš dotaz. Těžko bohužel na dálku říct, co se s Vámi děje a jaké to může mít následky. Nepíšete, zda Váš aktuální stav souvisí s užíváním nebo s jinými obtížemi, které mohou zase souviset s těhotenstvím, jako je právě nespavost, bolesti kyčlí, hormonální výkyvy atd.
Určitě bych ale, s ohledem na pokročilé stadium těhotenství, neváhala a kontaktovala lékaře (ošetřujícího gynekologa nebo porodnici, ve které jste registrována), aby se vyloučily možné zdravotní komplikace, které by mohly ohrožovat Vás či dítě. Pokud nemáte svého gynekologa nebo ještě nejste nikde k porodu registrována, můžete se obrátit na nejbližší kontaktní centrum (lze vyhledat v Mapě pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/, kde můžete zcela otevřeně mluvit o tom, jaká je situace, kolegové Vám mohou doporučit vhodnou lékařskou pomoc, i Vás do ní doprovodit.
Každopádně neváhejte a pokud budou Vaše potíže přetrvávat, vyhledejte pomoc! Pokud Vaše potíže souvisí s užíváním, tím spíše doporučuji vyhledat nejbližší kontaktní centrum a mluvit o tom, co se děje.
Držím palce, ať je lépe!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná