Neurol a jiné látky
Lenna
Dobrý den ,
Chtěla bych se zeptat ač rizika samozřejmě vím, zajímalo by mě jak vysoké rizika jsou v mém případě.
Již asi 5.rokem užívám neurol 0,25mg , že začátku to bylo na panicke ataky kdy jsem brala neurol víc prášku denně, po těch letech , kdy je obvykle že uživatelé zvyšují dávky já naopak snížila na 2x 0,25mg pouze na noc na spaní, když si vezmu takhle večer tak se v klidu vyspím a další den fungují úplně normálně bez dalšího užití. Ale zjistila jsem , že nejspíš tam ten návyk asi bude ale dávky nezvyšuji pořád se držím těch 2x 0,25mg pouze na noc .
Občas na party užijí i stimulační drogu pervitin a při konci po několika hodinách si dám ten neurol na zklidnění, který mě útlumi a já zároveň doplním hladinu neurolu a zároveň mě to utlumi , kdy pak jsem schopná jít i spát.
Samozřejmě že v takovém případě aby mě to utlumilo že jsem schopná jít spát musím jich sníst o něco více těch neurolu 0,25mg což je třeba 8x0,25mg .
Není to často taková kombinace ale sem tam se naskytne . Jak vysoké riziko čeho si to může být . Rizika samozřejmě znám a vím ale upřímně , v tomhle měřítku u mě, jestli je lepší si nebrat vůbec ten neurol nebo lepší si ho vzít protože když bych si ho nevzala ten stav nejen dojezdu ale evidentně i abstinenčniho příznaků po neurolu tam je , takhle když si to vezmu vlastně vyřeším dvě mouchy jednou ranou vyspím se z toho a je mi pak zase dobře bez nějakých dalších negativních projevu apod .
Děkuji za informace

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lenno,
omlouvám se za pozdější odpověď. Ráda bych Vás nejdříve ocenila, že se snažíte snižovat Neurol. Přesto, jak sama píšete, zřejmě jste si již návyk vytvořila. Co se týká kombinace s pervitinem, určitě bych Vám nedoporučovala navyšovat dávku Neurolu. Samozřejmě nemůžu popřít i ten momentální efekt účinku Neurolu na dojezdu z pervitinu, tedy zklidnění a navození spánku. Z dlouhodobého hlediska to však může přispívat k duševní rozladě a závislostnímu potenciálu. Vzhledem k panickým stavům, které se u Vás objevily, pervitin tyto stavy potencuje, přispívá k zmatenosti a prohlubování depresivních rozlad, což pro Vás není vůbec vhodné. Je užití pervitinu něco, bez čeho se neobejdete? Případně zvažujete s užíváním pervitinu a neurolu nadále něco dělat? Pokud byste chtěla odkazy na adiktologickou pomoc v místě bydliště, napište okres a můžeme Vám dát kontakty.
Za poradnu
HS