Sedy zakal
Slepec
Dobry den,jsem dlouholety uzivatel pervitinu a pred par lety jsem byla na operaci sedeho zakalu u leveho oka,ktera nedopadla pro me vubec dobre.po operaci na leve oko vubec nevidim,jen svetlo rozpoznam.a samozrejme se nevi,proc nevidim.proste komplikovana katarakta.koukam na svet uz jen pravym okem,ale na nem uz mam take sedy zakal.pravidelne dochazim na prohlidky k ocnimu lekari a uz jen cekam,az proste uz nebudu moci(videt),tak pujdu na operaci.a ted se dostavam konecne k memu dotazu,mam byt pri te operaci cista nebo na pervitinu?ptz.jelikoz ho beru,pouze snupam,skoro 30 let a pri prvni operaci oka jsem byla cista a nedopadlo to tak jak by melo?tak si myslim,ze me telo zareaguje lepe,kdyz se ja citim lepe?omlouvam se,ale neumim se poradne vyjadrit a nevim jestli budu pochopena.cas se krati a muj zrak je horsi a horsi...predem dekuji alespon za pochopeni

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Chápu jak jste otázku myslela. Z Vaší první zkušenosti, kdy operace nedopadla dobře, se nabízí abyste vyzkoušela, zdali nedopadne lépe, pokud se i vy budete cítit dobře, jak píšete.
Bohužel, operace pod vlivem pervitinu není určitě dobrý nápad. Tělo může jinak reagovat na anestezii, mohou se vyvinout různé komplikace - větší krvácivost, problémy s krevním tlakem..
Doporučila bych Vám tedy být na operaci čistá, každopádně byste měla lékaře o užívání pervitinu informovat.
Držím Vám moc palce, ať všechno dopadne dobře.
Kdybyste potřebovala cokoliv doplnit, dejte vědět.
Markéta