Joint
Alexio
Dobrý den ,
Popotáhl jsem si jointa sobotu cely dny citim tlak těle ? Je možnost že budu mít poškozeny orgány nebo tak sem z toho depresi .

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Alexio,
díky moc za Váš dotaz. Domnívám se, že jedno potáhnutí z jointu by nemělo nijak zásadně ovlivnit Vaše fyzické zdraví. Svou roli zde ale může hrát psychika. Na následný stav po užití návykových látek má vliv to, v jakém rozpoložení se zrovna nacházíte, v jaké společnosti užíváte, zda se cítíte dobře, uvolněně, nebo jste z nějakého důvodu nervózní.  Návykové látky dokážou aktuální stav znásobit, a to ten příjemný, ale i ten nepříjemný.
Je možné, že se také, z obavy z následků, na své tělo víc soustředíte. Může jít ale i o fyzický problém, který nemusí přímo s užitím trávy souviset. Možností je mnoho a těžko na dálku říct, co přesně se děje.
Pokud by Vaše fyzické potíže přetrvávaly, bylo by fajn se obrátit na Vašeho praktického lékaře a sdělit mu, jaké potíže Vás trápí. Obrátit se můžete také na nejbližší adiktologickou ambulanci, ve které lze otevřeně mluvit o tom co se stalo. Nejbližší ambulanci lze vyhledat v Mapě pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/.
Přeji, ať je brzy lépe a potíže ustoupí. Každopádně doporučuji dát si od návykových látek nějakou dobu pauzu.
Držím palce a zdravím, Andula Novotná