Pervitin a sex
Hubička23
Dobrý den chtěla bych se zeptat celí život vlastně do doby kdy jsem si vzala poprvé pervitin jsem lidi okolo sebe nedokázala pochopit bohužel jsem se dostala do životní situace kdy s partnerem s kterým jsem byla 19 let měli problémy a to tak velké že jsem k tomu čichla brala jsem to tři měsíce poslední měsíc skoro každý den půlku 1 sáček ale už jsem věděla že je zle tak jsem se partnerovipriznala ten to nepochopil také nikdy nebral ale o půl roku později mi řekl že by si to vzal aby mě mohl uspokojit že o tom mluvil s klukama že netušil že oni si taky občas na sex dají během roku kdy už já jsem přestala a přes rok právě jen když chce partner oba si to vezmeme ale on více já min ale jindy si to už nevezmu bojím se aby partner nebyl závislý jak to rychle utnout a zhnusit mu to děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Hubičko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jestli Vás zajímá náš názor a doporučení, rozhodně si s pervitinem nezahrávejte a buďte ráda, že jste dokázala přestat. Daleko náročnější však bývá s ním znovu nezačít a nevrátit se k němu, o tom, jestli se nepletu, právě uvažujete.
Známe zblízka mnoho příběhů, spojených s pervitinem a následným utrpením, věřte mi. Neznáme však žádný, kdy pervitin zachránil, upevnil, nebo nějak napravil vztah, vždy tomu dříve, či později bývá přesně naopak.
Pokud je ve vašem vztahu jediným problémem intimita a sex, doporučuji Vám vyhledat ve dvou odbornou podporu a pomoc, poradit se s lékařem - sexuologem.
Tuším však, že potíží bude více, možná nebude od věci si s partnerem o všem otevřeně promluvit a společně vyhledat podporu odborníků na párovou terapii a psychologickou pomoc.
Promiňte, je možné, že jsem smysl dotazu úplně nepochopil, marně hledám konkrétní otázky, pokud ne, zkuste dotaz srozumitelněji formulovat a napsat znovu, rádi Vám co nejdříve odpovíme.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Sex a drogy:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Přeji Vám i partnerovi hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen.