Jak se dostat sám ze závislosti na pervitinu??
Petr
Zdravím Vás,beru asi už 18 let a opravdu chci z toho kolotoče vystoupit,ale je to neskutečně těžké, trápím sebe a trápím i své blízké, pjosím poradíte mi.Děkuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Petře,
díky moc za Váš dotaz. Neznáme Vás, Vaši historii, zkušenosti s léčebnými zařízeními, a tak se hůř doporučuje vhodná pomoc. Každopádně: odhodlání ke změně je skvělý start pro to, aby se tato změna povedla! Držím palce!
Pokud jste nikdy nebyl v kontaktu s některým z adiktologických zařízení, prvním krokem by mohlo být zkontaktování nejbližšího kontaktního centra. Pracovníci káček jsou skvěle informování o síti služeb, které poskytují podporu lidem se závislostí a jsou schopni s Vámi hledat takovou podporu, která by Vám co nejlépe sedla (léčba ústavní, ambulantní, v terapeutické komunitě, individuální, skupinová atd. atd).
Osmnáct let je již dlouhá doba, netvrdím, že bez odborné pomoci nelze dlouhodobou závislost zvládnout, ale myslím si, že se podpora prostě může hodit a může pomoci dobře nasměrovat k tomu, jak z toho kolotoče vystoupit, vybavit zbraněmi, jak se ubránit chutím, relapsům atd.
Pokud za sebou již léčebné pokusy máte a jste vůči léčebným zařízením skeptický, zkuste jim dát šanci. Třeba léčba neproběhla v ten pravý moment, nesedla Vám její forma atd. Věřím, že lze najít místo, kde to prostě "bude ono".
Nejbližší kontaktní centrum, ale i jiná adiktologická zařízení lze nalézt zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držte se, nevzdávejte to a myslím na Vás!
Andula Novotná