Zdravotní problem
shine001
Dobrý den. Jsem drogově závislá. 7 let nitrožilně užívám pervitin. V poslední době se mi objevují velmi silné migrény a otékají mi velmi ruce řekla bych že pravá otéká víc než levá. Můžete mi říct zda to má nějakou spojitost a jakou? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
těžko na dálku objektivně vyhodnotit, co je přesně příčinou Vašeho stavu. Problémy, které popisujete mohou souviset s krevním oběhem, tlakem a nervovou soustavou a po dlouhodobějším injekčním užívání pervitinu není vůbec divu, ať už potíže s užíváním pervitinu souvisí napřímo, či ne. Doporučila bych Vám vyhledat odbornou pomoc a nechat se vyšetřit než se to rozjede do větších problémů.
Vedle toho sama můžete pro sebe udělat- dodržovat pitný režim (ideálně minerální vodu), stravu bohatou na vitamíny, nebo přímo vitamínové doplňky hlavně magnesium, Také by bylo fajn si chvíli odpočinout od injekční aplikace. Předpokládám, že již po takto dlouhé době užívání již bude obtížné najít vhodné místo aplikace.
Chápu, že může být otížné vyhledat lékařskou pomoc. Můžete se tak zkusit obrátit i na kontaktní centra pro drogové uživatele, kde většinou je proškolený personál, nebo v lepším případě fungují medici či lékaři. Mohou Vás nasměrovat dále, Pokud budete potřebovat odkazy. napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jen opravdu nic nepodceňujte a řešte dříve než budete muset řešit větší problém.
Opatrujte se
HS