Bez zabran
Příležitostná kurva
Dobrý den,po několika letech nitrožilní aplikace Pika,jsem se rozhodla na to vykašlat a dávat si jinak než jedlou. Teď to jedu do zadku. Někdy to funguje jindy zase ne. Často jsem četla o tom,že lidé při tomto způsobu aplikace popisují "nájezd"...no nevim,že to mělo nějaký najezd,to bych tedy netvrdila. Možná tak je myšleno takové mirne prvotní pálení ihned po aplikaci.To je tak jediné,jinak tam nic nepociťuji. To je ale celkem jedno. Spíš jde o to,že pokud si takhle do zadku pustím například 7 car,pálí to solidně a hlavně hned bych se nechala mega rozmrdat. Ten pocit,když jsem na čtyřech a pouštím to tam...hned si pustím porno,úplně nějaký hard,kde té holce dávají takovou sadu,že brečí a ve finále je úplně rozbita. Představuju si na jejím místě sebe a chtěla bych to reálné zažít. Jenže problém je,ze není s kým a i kdyby,tak bych se asi úplně tak lehce nenechala. Jenže život se má prožít a tak bych se neměla stydět a zkusit si své fantazie zrealizovat. Vím,že bez stimulace tohle nedám,ale i s ní to asi nedám. Takže vlastně pisu proto,že chci být tak sjeta,aby mi bylo úplně jedno,co se se mnou děje. Ale abych vnimala a užívala si to,,jen prostě,abych neřešila,že mi vadí to a ono,jestli mi rozumite. Mám pritele,taky bere a má různé fantazie,ale s ním vím,že to nepůjde. Sice ho vzrušuje předstává,jak mě totálně rozbije banda borců a on jim u toho klidně bude asistovat,tak,že mě podrží,kdybych se bránila

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Cením si Vaší otevřené zpovědi, nicméně na nic se neptáte, nemám tedy, na co odpovídat. Chápu jen, opravte mě prosím, jestli se pletu, že prožíváte dilema, jestli realizovat touhy, možná skryté, nastartované, nebo umocněné pervitinem.
Nejste v tom sama, s podobnými příběhy se setkáváme, nejsou tedy výjimkou a chemsex pro náš obor není tabu. Jak se rozhodnete, zůstává na vás, snad jen upozornění, kolik rizik takové počínání přináší....
I na chemsexu může vzniknout závislost, o pervitinu, jako takovém, nemluvě. Pominu li rizika přenosu infekčních nemocí, ztrátu sebeúcty, rizika, že Vám někdo ublíží, bývá v souvislosti s obdobnými příběhy nejsmutnější to, že užívání pervitinu v kombinaci s erotikou obrušuje city, dusí lásku, způsobuje hluboké šrámy na duši a uzdravit se z toho všeho bývá velmi, velmi náročné.
Stává se, že takto zasaženého člověka přestane sex bez drog úplně zajímat, nebo ho ani už není schopen a postupem času ho nedokáže prožívat bez drog, ani na drogách, po zkušenostech, které nelze vzít zpět. Ztratí schopnost prosperovat v partnerském stavu, upřímně sdílet intimitu, milovat... Samota při ztrátě citů, jak jsem psal, je jedním z nejsmutnějších osudů, které mohou člověka potkat.
Ale nechci Vás strašit, každý má právo realizovat své touhy a sny, pokud neškodí a neubližuje ostatním.
Doporučuji Vám si o tom, co prožíváte, promluvit s odborníkem/odbornicí, před kterou se nebudete muset za otevřenost stydět, naopak. Bude fajn, když zavoláte do nejbližší adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo obdobného zařízení, které poskytuje poradenské konzultace a další bezplatné služby uživatelům návykových látek a domluvíte si termín schůzky, která může proběhnout zcela anonymně.
Při ní, po bližším seznámení se situací, Vám pracovník/pracovnice odborné služby doporučí konkrétní kroky, které pro sebe můžete k větší spokojenosti bezpečně podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby a úskalí, kterých byste se měla vyvarovat. V případě zájmu si můžete domluvit průběžnější konzultace, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas a co je jisté, uleví se Vám.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je podle oblasti a typu zařízení můžete vyhledat sama, se dozvíte na našem webu, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chemsex
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
http://www.hiv-prevence.cz/zakladni-informace-o-chemsexu.html
https://www.aplp.cz/chemsex-jako-sexualizovane-uzivani-navykovych-latek/
Snad nešlo jen o vzrušení ze sdílení aplikace s někým dalším, jestli se Vám ulevilo, budiž. Pokud Vám byla reakce na "zápis" bez otázek jakkoli užitečná, jsme moc rádi.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná.
Mějte se krásně, za DP Amrit Sen.