Kapsle-Prasklá kapsle
Clare
Prosimvás hrozí nějaké nebezpečí při požití prasklé kapsle pervitinu?
Když jsem ji zavírala tak mi trochu praskla a byla tam dírka ale jelikož to byla moje poslední tak jsem to i tak spolkla. Necítím žádné pálení ale mám proste zvláštní pocit v zaladku kterej jindy nemívám ale nevim jestli to není třeba jen sugesce
Děkuju za odpověď :)

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Clare,
omlouvám se za pozdější odpověď a nejsme si jistá, zda je pro Vás ještě aktuální. Zároveň nevím, zda chápu Vaše obavy, že by se do kapsle mohla dostat nějaká nečistota, jiná látka, která by pervitin znehodnotila? Předpokládám, že by pravděpodobnější byl únik pervitinu mimo kapsli, takže byste užila menší množství. Také nepíšete, zda tímto způsobem užíváte pervitin běžně a nikdy jste necítila podobné příznaky. Zároveň nevím, zda máte tuto látku z jednoho zdroje a jste si jistá čistotou drogy, bez nějakých příměsí. Zohlednit je potřeba i Váš zdravotní a psychický stav v době požití drogy, kdy organismus mohl reagovat podobným způsobem. Odhadem z informací, které jste napsala a celkem bezpečnějším způsobem užití přes trávicí trakt, s vědomím původu drogy, bych odhadla, že to bude spíše odraz Vašich obav, ale nechci to zcela shazovat, může v tom sehrát roli více faktorů. Pokud by žaludeční obtíže přetrvávaly dále, obrátila bych se na praktického lékaře k vyšetření. Snad má odpověď takto postačuje.
Přeji Vám, pokud budete v užívání pokračovat dále, ať je to nadále pro Vás bezpečné.
HS