Mdma
Knedlík23
Dobrý den, mám dotaz, zrovna teď jsem se chystal jít spát a stalo se mi, že při usínání když mysl, ještě vnímala, ale už byla skoro vypnutá tak jsem se začal třepat nemohl jsem se pohnout a trvalo to několik vteřin bylo to otřesné a jen pomyšlení, že to bude pokračovat tak mám strach jak sviňa prosim poradte mi at uz se to nikdy nestane

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Bohužel na dálku těžko říct, co přesně bylo příčinou Vašeho stavu. Nepíšete, co přesně jste užil, jaké množství, ale napadá mě, zda nešlo o kombinaci několika látek, například ještě s alkoholem a Váš organismus byl prostě za hranicí svých možností takový koktejl zvládnout.
Stav, který popisujete, by mohl připomínat epileptický záchvat. Ten lze opravdu přivodit například nedostatkem spánku, vyčerpáním, drogami....Váš stav bych tedy nikterak nepodceňovala a vyhledala lékařskou péči (neurolog). Mohlo dojít i k rozvoji nemoci, která se do té doby nijak neprojevila.
Rada, co dělat, aby se to již nikdy nestalo, je jednoduchá: neexperimentovat s návykovými látkami. A jak jsem již psala, pro jistotu bych vyhledala lékaře neurologa.
Více se můžete dočíst například zde: https://www.extc.cz/informace/epilepsie
Držím palce a přeji pevní zdraví, buďte na sebe prosím opatrný.
Zdraví Andula Novotná