pervitin
swiss
Dobrý den
jsem uživatel pervitinu.pred dvemalety jsem sel do vykonu trestu.myslel jsem si že jsem z toho venku,ale když jsem se vrátil domu tak stačila jedna nepriznivá situace a ja jsem sel shanet.presto jsem presvedcen ze chci prestat.pokousim se o to ale kdyz si nedam nebo kdyz vim ze nemam tak mam hrozny psychicky problemy.uzkost,depresi.jak tento stav zvladat?existuje nejaka medikace nebo co stim mam delat.dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
oceňuji, že chcete řešit svůj stav a nerezignujete. Určitě jsou depresivní stavy řešitelné medikací. Dnes už je na výběr velké množství antidepresiv, a většinou se podaří najít vhodný lék, který zabere. Bylo by fajn, pokud docházíte do nějakého zařízení pro drogové uživatele na výměnu apod., abyste tam oslovil pracovníky a ti Vám určitě pomohou zprostředkovat psychiatrickou péči. Pokud vysadíte užívání pervitinu, pak by měla být antidepresivní medikace efektivní. Při souběžném užívání se to bohužel nezadaří, a naopak by si způsobil nepříjemné vedlejší příznaky.
viz více informací https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Zvažte tedy možnost jít do abstinenčně orientované léčby, ať už pobytové nebo ambulantní. Aby se Vás duševní stav stabilizoval je potřeba, abyste k tomu neužíval žádné drogy a vedle medikace přispívá i psychoterapie. Dejte si prostor pro řešení svých aktuálních stavů a řešení do budoucnosti, kdy budete potřebovat podporu okolí a připravit si zázemí.
Pokud byste potřeboval odkazy na odborná zařízení v místě Vašeho bydliště, tak napište a dáme Vám kontakty. Ozvěte se i pro případné doplnění dalších informací.
Držím Vám palce, ať se Vám daří lépe.
HS