drog.závislý syn
Alča
Jsem matka 41l drog.závislého syna.Závislost začala v 17 l marihuanou,pak gamblerstvím,alkohol a dnes již drogy.Proběhlo už několik léčení,ze kterých vždy odešel.Teď byl v Bílé vodě už po 4.v Istitutu Velekněze Krista.Teď mi volá a vydírá mě.Opět je na ulici.Už jsem byla v Po vPRP.Už s manželelm emůžeme ,pomozte nám prosím

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Alčo,
ráda bych Vás s manželem podpořila v ustání tlaku od syna. Je potřeba, abyste se s mužem vzájemně podrželi v jednotném přístupu k synovi. Promluvte si spolu, co jste ochotni pro syna udělat nebo naopak je to pro vás už za hranou. Je fajn, že jste využili poradenství v zařízení pro rodinné příslušníky a pokud to půjde a poradna to nabízí, tak bych docházela pravidelně, jelikož situace může být proměnlivá. Potřebujete podporu i zvenčí, sdílení podobných zkušeností s ostatními rodiči, dostat podněty a informace k dalším krokům. Syn je plnoletý, předpokládám zatím svéprávný a je potřeba mu přenechávat zodpovědnost za jeho život na něm samotném. Pokud on nebude chtít nic změnit, tak vy se můžete snažit, jak budete chtít, ale bude jen vás jako rodinu závislost ničit.
Zde je odkaz k více informacím https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html a pokud byste ještě potřebovali další odkazy na odborná zařízení nebo k doplnění informace, ozvěte se opět. Přeji Vám trpělivost a odolnost v dalším období.
Za Drogovou poradnu
HS