VRACENI R.P.
JIRKA
DOBRY DEN, SKONCIL MI ZAKAZ RIZENI A DOPRAVNI PSYCHOLOG POZADUJE MIMO BEZNE LEKARSKE PROHLIDKY OD OBVODNIHO LEKARE JESTE - CITUJI: TOXIKOLOGICKE TEST NA DROGY. PORADTE PROSIM JAK A KDE TO ABSOLVOVAT. DEKUJI JIRKA

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
zkuste se domluvit přímo s obvodním lékařem nebo bych se zeptala dopravního psychologa, zda má kontakty na nějaké adiktologické zařízení, které by to provedlo. Občas to nabízí i některá adiktologická zařízení, ale většinou je to v rámci spolupráce. Pokud by jste docházel na poradenství do těchto zařízení, tak by to bylo nejsnažší řešení. Jednorázový screeningový test z moče moc není směrodatný a pokud by Vás daný odorník neznal, nejsem si jistá, zda bude chtít psát potvrzení, ale vycházím z naší praxe v ambulanci a každá ambulance to může mít jinak.
Za Drogovou poradnu
HS