Buchna
Mando
Dobrý den, potřeboval bych poradit.
Jak funguje terénak a Káčko? Potřeboval bych vyměnit buchny plus nějaký věci k tomu.
Ještě jsem se chtěl zeptat někde jste tady psali že sdělujeme informace k bezpečnější nitrožilní aplikaci pervitinu. Vyvarovani se zásadním chybám v aplikaci. Mohl bych se poprosit tedy o ty informace?

Odpověděl: Amrit Sen
Mando, zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý terénní program a kontaktní centrum, má svojí specifickou provozní dobu v odlišných časech. Jak který program funguje se dopodrobna dozvíte na jejich webech.
Jak kontakty na ně, včetně odkazů na konkrétní weby, můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Je moc fajn, že zajímáte o co nejbezpečnější způsob aplikování drogy, věřte však, že injekční k nim rozhodně nepatří, naopak, jde o nejrizikovější způsob aplikace vůbec.
Jak snížit rizika užívání drog (HR - harm reduction, snižování rizik) a intravenózní aplikace, správně tušíte, Vám dopodrobna ochotně sdělí a vysvětlí pracovníci nejbližších kontaktních center a spádových terénních osobních programů, strohý psaný návod Vám rozhodně nedá tolik, jako osobní pohovor.
I tak přidám pár užitečných odkazů:
https://www.drogy-info.cz/data/obj_files/4629/598/200402%20injekcni%20uzivani_web.pdf
https://www.chemsex.cz/injekcni-uzivani
http://new.edekontaminace.cz/dekontaminace-ii-2015-alternativni-aplikace/
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/45346/jak-si-spravne-vybrat-jehlu-na-aplikaci-pervitinu.html
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/23105/jak.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.htm
lhttp://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.