Pervitin
Neznalec
Dobry den, dnes jsem se dozvedela,ze pritel bere pernik asi pul roku 4x do mesice.Bal se mi to pry rict.Nechce abych ho opustila jsem prisne proti drogam.Slibuje mi,ze prestane a ze ho mam doma testovat.Myslite, ze se da takovym lidem verit a jak casto ho testovat?Dekuji

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
pokud je to tak, jak přítel říká, nemusí být na pervitinu závislý, tzn. že může abstinovat bez léčby.
Nepíšete, jak jste spolu dlouho, jestli začal brát v průběhu vašeho vztahu nebo bral před tím, než jste se poznali. To by potom byl váš vztah od začátku postavený na lži. Jestli se dá příteli věřit nevím, Vy ho znáte a spíš sama poznáte, zda Vám neříká pravdu.
Když přistoupíte na jeho testování, bylo by dobré se dopředu domluvit, co se stane, když bude test pozitivní. Zda nastoupí do léčby nebo se rozejdete,....Testování bych doporučila namátkové, jak často je asi na Vás a vaší domluvě.
Za Poradnu Dana Pěčová