Zdravotni stav
dejweed
Zdravim, mam takovy problem… Hulil jsem cca 4 mesice normalni travu… zkousel jsem parkrat HHC (vetsi mnozstvi) a extremne mi pumpovalo srdce myslel jsem ze dostanu infarkt… Cca po tydnu jsem zkusil tu klasiku a opet mi pumpovalo srdce… Myslite ze je to kvuli memu vysokemu tepu ? (90) Mel jsem holtera a vse v pohode i na kontrole…
Mohu opet zkusit hulit?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
bohužel takto na dálku nejsme schopni určit příčinu vašich obtíží. Je dobře, že jste se nechal vyšetřit a výsledky byly dobré. Možná by tedy bylo ke zvážení s užíváním THC skončit. Pokud jste po užití THC cítil nepříjemné bušení srdce, zvýšil se Vám krevní tlak a cítil mdloby, může se jednat o nepříjemný psychický stav. Marihuana umí způsobit úzkostné potíže, které se Vám mohou vracet. To, co popisujete patří poměrně k častým stavům po užití marihuany. Vedle toho marihuana sice snižuje krevní tlak, ale také v druhém případě zvyšuje srdeční frekvenci. Samotné kouření čehokoliv vede ke kornatění tepen, vzniku uzávěru tepen, cévních mozkových příhod, srdečních infarktů a dalším potížím. Pokud máte zdravotní predispozice, tak pokračování v kouření bude rizikové.
Zvažte tedy další užívání THC, protože výsledný efekt se může projevit jakkoliv. V tom Vám záruky nikdo nedá. V případě přetrvávání obtíží, neváhejte znovu vyhledat lékaře.
Pokud byste potřeboval podporu odborníků, neváhejte znovu napsat či se obrátit na jakoukoliv adiktologickou službu ve Vašem okolí.
Za Drogovou poradnu
HS