Vysazeni
Lada
Dobrý den, užívala jsem rivotril cca 1rok , momentálně jsem užívala 0.25 a již 5 den jsem vysadila úplně. Chci se zeptat jak dlouho trvaji abstinencni příznaky. Mám tlaky do hlavy , motani. Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lado,
ráda bych Vás ocenila za Vaší snahu. Ohledně trvání abstinenčních příznaků je to u každého různé.  Počítejte raději s delší dobou, cca do měsíce by měli odeznít výraznější projevy. Dobré je se v tomto období opečovat se ve smyslu dostatek odpočinku, vitaminů (Magnesium) tekutin, aktivit, které Vás baví. Bylo by fajn, kdybyste mohla o všem, co se daří nebo se nedaří, promluvit s odborníkem.  Pokud byste potřebovala kontakty, napište odkud jste a dáme Vám případně odkaz.
Držím palce, ať se Vám daří dobře.
HS