Pervitin užití a doba vyloučení z tela
Vpmk
Dobrý den...
Jsem uživatelem pervitinu.. Užívám jej buďto nosem nebo kouřím přes sklenenku ... Musím říci že nejsem z těch kterým jde o kvantitu (stačí mi minimum dávky na to abych si udržela svůj stav, bdelosti energie zrychlení)
ALE k mému dotazu.... Je velmi důležité zda to jde...
Včerejší noc po 12h večer jsem si zahulila tak 3 prasky ze sklenenky ale již sem lehce pod vlivem P.. 3 den jen s krátkou spací pauzou cca 2 hodinovou.... Ale ve středu musím na testování do K centra do Mostu kde mi na žádost OSPODU udělají testy na pervitin v moči....
K věcijde mi o to zda budu pozitivní či ne...
A pokud jde zaručeně urychlit vyloučení drogy z organismu tak čím..
Někdo mi doporučoval pití Aloe Vera nebo mléka nebo červeného vína...
Můžete mi prosím říci zda bude něco 100% účinné?
Mnohokrát děkuji za Vaši odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Vpmk, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nepíšete, jak často a pravidelně pervitin kouříte, takže Vám mohu poskytnout pouze obecnou informaci, podle které si budete muset odpovědět sama.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny
Způsoby, které popisujete jako ty, které by měly urychlit metabolizaci a "odbourání" dog z organizmu, jsou ryzí pověry. Ve skutečnosti žádný spolehlivý způsob, kromě transfuze krve, jak proces urychlit, neexistuje.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte prosím na sebe i dítě/děti, opatrná.
Amrit Sen