kontaminace
jarmi
dobry den dostala jsem se do situace pro me ,kdy jsem se ubytovala u sve netere a jeji opritel kouri marjanu.a ja mam se za 14 dnu vracet do ceska a mam strach zda je mozne tkz nacichnout od toho sajrajtu.abych nemela problem nahodou na letisti jsem z te situace bezradna.prosim mam se hned radeji nekam odstehovat i kdyz to bude velmi slozite pro me.dekuji jarmila

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Jarmilo,
děkujeme za Váš dotaz.
Myslím, že můžete být úplně v klidu! Nebojte se, Vaše tělo nijak marihuanu nenasákne a oblečení se případně jednoduše vše vypere.
Na letišti  provádějí speciální kontroly pouze vytipovaným podezřelým osobám,  ty jsou pak cíleny čistě na odhalení nelegálního převozu drog či výbušnin. Nikoliv na zjišťování toho, zda někdo marihuanu užil či nikoliv. Nevím, odkud budete cestovat, ale například v České republice není zákonem ani jiným nařízením užívání marihuany zakázáno, nesmíte ji však pěstovat a distribuovat či mít u sebe větší než malé množství. Do toho, zda jste před odletem byla v blízkosti někoho, kdo marihuanu užil, tedy kontrole vážně nic není. Opravdu Vám tedy nic nehrozí.
Přeji klidnou cestu!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná