jak dlouho je v krvy prokazatelná stopa po užívání pervitinu?
martin
Dobrý den, prosím o informaci jak dlohou po užití pervitinu a extase je v těle člověka možno zjistit prokazatelně že toto užíval? extaze cca 1x za 2 měsíce a pervitin skoro každý týden nosem. Když skončím,po jaké době se to bezpečně v člověku při nějakých soudních testech nedá zjistit??? Velice děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud teď budete přinejmenším do doby testování abstinovat, droga se neprokáže. Extáze se dá detekovat tak týden, pervitin maximálně do tří týdnů, po posledním užití, bez ohledu na způsob aplikace. Jinak ohledně vaší soudní záležitosti se případně můžete obrátit na Právní poradnu A. N. O., která poskytuje právní pomoc lidem, kteří se dostali do právních potíží v souvislosti s užíváním drog - kontakt najdete v pravém sloupci na této stránce, pod okýnkem Právní poradna. Když byste potřeboval další informace, pište.