co z toho bude?
paryba
ja a muj kamarad jsme pres prazdniny docela ulitli na huleni, pak i na piku, coz se me vic nez jemu podarilo zabrzdit. snazila sem se i prestat hulit - kvuli skole, je mi 20 a chodim na vejsku, ale ten zivot je tak nudny!!! dostala sem kopacky a znova tu byl krystal a huleni... a ja nevim co mam delat, je to hrozny svinstvo, dojezdy a psychika a vsechno, jenomze ten pocit.. nic nemusim, vsechno je ok... sem asi chudak co se neumi zivotu postavit celem. ten muj kamarad bych rekla ze v tom lita este trosku vic nez ja, jenze ja ho nedokazu opustit... uz nevim jak dal, jestli se mam vy* na skolu a odstehovat se od rodicu, jenze to mi prijde pitomost kdyz mi tu skolu plati ale takhle je to taky na nic... fakt nevim, prosim poradte mi neco, ale hlavne ne ze s tim mam prestat, to mi radi kazdej koho se zeptam... dekuju

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, radu přestat nechcete, tak co s tím? Je fakt, že Vám droga v tuto chvíli dává - možnost zapomenout, nic neřešit.... Už ale začíná i brát - dojezdy, psychika, škola.... (ze zkušeností pochybuji, že se to samo od sebe zlepší - spíše naopak), navíc jste v tom dva.... Je a bude to opravdu nelehká volba. Přeji Vám ať se tomu dokážete postavit čelem. Možná to zní teď neuvěřitelně, ale můžete být šťastná i bez drog - to ale vlastně slyšet nechcete. Co z toho bude je ve Vašich rukách Hezký den