Problem s unikem z reality
112nechcirikat
Dobry den, mam asi problem. Jsem pomerne castym uzivatelem alkoholu a ikdyz nemam problem treba mesic nepit, tak po vraceni se k nemu to neni lepsi, spis horsi. Pracuju v gastronomii, socialne to k tomu asi patri, ale ikdyz to vim, tak me to presto omezuje. Financne, volnocasove atp. Otec je alkoholik(i otec i matka dělali ci delaji v pohostinstvi) a ja tak nechci podpadnout. Na rozdil od nej, chodim do prace a nepiju kdyz nepracuju, ale i tak mam pocit, ze mam problem. Střední skolu me stalo huleni, takze asi nejakym zpusobem inklinuju k opusteni reality. Krome heroinu jsem zkusil skoro vsechno, ale nic me nikdy tak netrapilo jako alkohol.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je fajn, že jste tentokrát svůj dotaz odeslal a dokázal přiznat, že pociťujete problém a vlastně si svým způsobem řekl o pomoc, která je jistě možná.
Zkusil jste konzumovat kde co, sám uvádíte, že jste podstatnou část života prožil intoxikovaný, žijete a pracujete v prostředí, kde je konzumace normou, otec měl také problém s pitím...
Pokud tento styl života chcete změnit, je načase proto něco udělat, jako první jste napsal, a to je dobře. Máte zájem o tom všem s někým mluvit, což je v pořádku a rozumné. Velmi ráda Vás vhodně nasměruji, ale neuvedl jste, odkud jste. Uveďte prosím větší města, která máte v dobré dostupnosti, pošlu Vám kontakty, kam se můžete obrátit o pomoc.
Ničeho se nebojte, vše se dá řešit.
Určitě se ještě ozvěte, něco vymyslíme! Klidně můžete zase využít skrytou poznámku.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová