Kokain
Nezveda
Dobrý den, v pátek jsem užil necelých 0,5g kokainu.
V pondělí mě zastavili policajti a vyšel mi na kokain pozitivini test.
Jelikož je to minimálně 60 hodin po požití drogy tak jsem pro jistotu jel s policii na odběr krve.
Myslíte si, ze budu stále pod vlivem kokainu tak, aby mi sebrali řidičské oprávněni ? Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
to bohužel nedokážeme takto odhadnout, je to vždy velmi individuální. Záleží na kvalitě užité látky, na množství a také na schopnosti organismu se s odbouráním vypořádat.
Pokud by šlo opravdu o kokain, ten by se měl v organismu držet cca 24hodin, ale známe i případy, kdy to bylo déle. V případě, že by kokain byl ,,říznutý" například pervitinem (což není neobvyklé), tam je detekce možná mnohem déle (při občasném užití cca týden).
Pokud bude třeba, můžete se obrátit na právní poradnu, které se specializuje na problematiku spojenou s nelegálními drogami. Poskytuje bezplatné služby a lze se ní spojit i prostřednictvím webové poradny, jako jste to udělal zde u nás, tedy zadat bezplatný a anonymní dotaz, odpověď je většinou v řádu dní, max týden.
https://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová