co bych mela udelat
prosimvas ja su ted v pastaku za 18 dni mam vystup byla jsem uz trestana za nedovolenou vyrobu a sireni toxikomanie,mam narizenou ambulantni lecbu a mama me pak nechce dom a ja nemam kam jit na leceni nechci je to dost blbi ale nevim co dal

Odpověděl: Bára Orlíková
Ráda bych vám pomohla najít nějakou variantu, co dělat po odchodu z "pasťáku", ale bohužel bych potřebovala mít o vás víc informací. Existují jistě možnosti, kam jít, azylové domy či jiné instituce, které by vám alespoň na přechodnou dobu poskytly ubytování. Zjistila bych vám i podrobnější informace, ale potřebovala bych vědět především kolik je vám let (zda jste plnoletá - pokud nejste, tak je situace s vaším návratem domů poněkud jiná), odkud jste (abych vám mohla zjistit případně nějaká zařízení v místě, kam chcete po odchodu jít), do jakého zařízení či ke komu máte nařízenou ochrannou léčbu a zda vzhledem k předchozí trestné činnosti máte podmínku a/nebo nařízen nějaký dohled. Jestliže jste dříve užívala drogy, je také důležité, zda jste rozhodnutá nyní abstinovat či ne. No, napadá mě taky, zda by pro vás ve vaší situaci mohli udělat něco sociální pracovníci přímo v "pasťáku", zda byste se nemohla obrátit na ně - i když chápu, že někdy nebývají příliš vstřícní, měla by to být jejich práce. Takže, určitě se ve vaší situaci dá něco dělat, napište mi o sobě víc informací a něco vymyslíme. Zatím držím palce.